Tuesday, September 8, 2009

8.9.09

2 hari lepas berbuka Mc D dalam kereta tepi jalan. sempoi aje aku dengan neb. nasib baik dengan neb, kalau orang lain dah bising2 tepi telinga aku suruh carik tempat lain. bukan apa, dah azan masa ktorang dekat tepi jalan, so berbuka lah tepi jalan kan? (padahal x)

semalam i makan pizza hut oi. omygod! habis diet bulan Ramadhan. sia2 aje selama ni konon2 berbuka makan nasi sikit gila lepastu sahur makan biskut Hup Seng. berat kurang 1kg, tapi naik 5kg macam mana? mungkin kebaya raya boleh simpan untuk baju raya tahun depan.


***phew, nasib baik persuasive speech Madam kasik buat lepas raya. walaupun speech outline semua dah siap, tapi i belum hapal. \(^_^)/

SELAMAT BERBUKA!!!

1 comment(s):

(¯`·.¤º°•O(añ‡Þm‡ñt)O•º¤.·´¯) said...

ko kat "piza hot" mkn x nmpk ak kn..hadap mknan 2 je kn...