Wednesday, September 30, 2009

kelab 21

-fara-nadiah-
tengok muka dia. kalau dapat makanan memang selalu muka dia jadik macam tula. ;DD


HAPPY 21ST BIRTHDAY NADIAH AMIR
~the larling's member
~paling kepoh aka bini ketua kampung
~xberapa tinggi tak berapa kurus (gemok pendek lah senang cakap.hehehe)
~dulu pakai gigi besi macam betty
~kalau cakap laju gila,senapas aje. xde sape boleh celen
~kenal dia dari dekat SIGS tapi masa tu menyampah gila dengan dia sebab mulut dia bising betul. (hello~siapa xkenal nadiah amir?~~) haha. bila masuk teknikjb tuptup jadik bestpren and tablemate aku masa form 5. masa tu aku pun dah kepoh jugak macam dia. biasalah, pengaruh rakan sebaya. (^_^)



-chah-nadiah-
better =)

nadiah,
(biasalah birthday girl mesti kena kutuk.)
kau pendek ke, kau gemok ke, kau pakai gigi besi lagi ke lepasni, i tetap sayang u.

lebiu nadiah!
happy birthday!!
muack!



1 comment(s):

Nadiah said...

hoyehhH! aku bru baceee! huuhuhu..thx sue. ko nyampah kat aku annn..takpe...pasni jmpe aku lg bising kat ko.hahahaha...boo0o0!!!
lebiuuu too! ^^