Friday, July 17, 2009

tag

5 things in my bag/backpack/handbag:

*handphone
*money pouch
*lipbalm
*tissue
*kalau ada space lagi aku isik hand sanitizer
--->selagi boleh nak minimizekan barang sebab aku xsuka bawak handbag ke apa ke bila keluar walaupun beg aku melambak2. kalau boleh semua nak sumbat dalam poket tapi selalu aku bawak itu black sling beg saje. tapi kalau keluar dengan mak aku, semua barang aku letak dalam handbag beliau (hehe)

5 things in my wallet/purse:

aku xde purse. dah banyak kali mak aku ajor pakai purse siap belikan purse polo yang mahal dengan harapan lepas dapat barang mahal aku akan pakai purse tapi selepas sebulan aku bagi balik dekat mak aku suruh dia yang pakai.O__o
so since aku pakai pouch aje dalam tu ada:
*helaian duit kertas
*ketulan duit syiling
*helaian resit baki duit dekat bank
*kadang2 aku sumbat resit beli barang jugak
*kalau datang mood pemalas aku, aku keluar bawak duit dalam poket aje.

5 favourite things in my bedroom:

*peralatan tidur. esp teddy bear aku yang 2 ekor tu.
*barang2 makeup i. (chewah)
*dekat loker aku ada board aku gantung keychain banyak2. (perhatian, sebab ramai sangat orang kalau datang bilik aku mesti cakap gini "su,,kau ni macam budak2lah kumpul key chain" "su, kau dah xde kerja ke kumpul key chain?" "su, banyaknya keychain,,hobi ea?" hahaha. PERHATIAN, semua tu kawan-kawan bagi. sentimental value.)
*benda yang aku buat letak barang2 aku. kalau pernah datang bilik aku,benda yang tempat gantung kaler biru yang aku gantung dekat loker tu. hesh, xtaw aku apa nama dia.
*meja aku. kalau boleh semua nak biru.

5 things I want to do:

*go-karting
*dancing
*menguasai bahasa lain. tamil pun boleh. haha.sebab aku sangat curious dengan budaya bangsa lain.
*boleh memasak dengan cekap.
*boleh bercakap dengan konfiden dan berlagak macam cakap omputih berabuk time public speaking. hahahahaha!


5 things I’m doing now:

*selesaikan tag
*tengah download gtalk. selepas didesak oleh sha, aku donload jugak.
*baca blog pasal arwah Juliana. dapat dari blog intan.
*layan vc Rain. tengok body shape aje dah cool gila.
*goyang kaki.

5 people I would like to tag:
=DDDDDDD. semua.


* aku bosan gila. enjoy sekejap bila jawab tag. thanks naema.
** nampaknya lizah dah mula buat iklan besar-besaran dekat blog dia.

4 comment(s):

-MiNt- said...
This comment has been removed by the author.
-MiNt- said...
This comment has been removed by the author.
-MiNt- said...
This comment has been removed by the author.
-MiNt- said...

rain sangat howt!!!