Thursday, July 30, 2009

musim demam ni sila banyak minum air masak.

semalam aku tengah blogging and sepatutnya dah berpost tapi tiba-tiba internet limited. ok xpe xkisah sabar dulu. abaikan saje entry-xjadik tu sebab kalau rajin and kalau dah dapat gambar yang dekat kamera wanie tu kalau rajin aku post lah.

pagi tadi pergi lab computer semata2 buat task 5 soalan tapi aku sempat buat 1 je lepastu curi2 bukak facebook dan approve 18 dari 20 friend request. sorry yang lagi 2 tu aku xkenal so aku xapprove sebab dah berazam sejak buat fb, fb saya hanya untuk kenalan saje (poyo). suka hati aku lah kan?

lepastu bila balik dan-dan aje aku teringat hari ni 30hb. BIRTHDAY YANA!!! dia ni dulu masa sekolah aku suka panggil dia Li'ana sampai sekarang nama dia dalam contact list hp aku Li'ana. haha. Happy Birthday Liana <3

kes berat sekarang, tadi dekat blok W kena kuarantin. H1N1 punya pasal. ada yang suspek positif lah apa lah tapi yang penting sangat menakutkan. dah lah aku xsempat lagi nak pergi amek topeng muka tu dekat klinik. yang sebenarnya takut nak pergi klinik sebab klinik tu depan blok W and kita orang pun dah xboleh pergi fakulti. adik aku pun dah lama terdampar dekat rumah sebab U dia pun dah start tutup minggu lepas.

kelas steel & timber petang ni cancel, internet pun macam best aje. aku blah dulu. bye.

0 comment(s):