Sunday, August 3, 2008

tired is something worth!

guess what?? hari ney aku jadik penjaga gerai.ohahaha..
juz for fun btw. saje nak ikot mint.kalo aku dok bilik pn bkn dpt ape.busan loor dok bilik je.
mlm td dekat kol 5 baru aku tido and suppose peniaga kene ade kat gerai by 7.30am. so bile mint kejot bgn pg td b4 die g gerai, aku da rase cam xnak ikot je. tp bile tgk neb dah bgn, aku celikkan gak mata aku neh. tp,,dorng g dulu la..n aku dtg lambat sket.at least aku dtg gak kan?hehe..

gerai kami menjual tudung-mudung yg sgt cun,,dan kain pasang.byk nama2 tudung yg aku xpenah dengo,,tetibe je aku dengo...such as..MANJALARA..SPA-Q and so on.(cam name drama tv3 kan,kan?) and ade plak grade kat tudung-mudung tuh.selama neh aku xtaw plak. (sebab dengo mint ckp "neh bawal no 1") oh..owkeyh! and trend kain yg tgh hot mase kini...KAIN ANGKASAWAN ( yg ade bling bling tuh).

sambutan kureng memberangsangkan. sbb pd aku,,time gerai 2 dibukak xkene dgn life dak2 kat sini. time jualan mula dr 7.30am - 12.30pm. and fyi,,kalo aku sllu pagi ahad camney pon bgn nak dekat tengah hari...(opsss!)so,,sape nak dtg gerai pagi2 tu kan??. orng mula ramai kat area gerai 2 pn mase dah kol 11 keatas. emm...

well,,enjoy gakla dok tecongok kat gerai tuh. tp tgh dikala aku hepy dgn dunia baru aku 2,,tetibe hp aku tlh di miskol oleh sesorng. aaahhhhhh!!! hampeeehhhh!!! siot btol! aku benci die! nape nk nyusahkan idop aku lg???!!! nape mst bt aku tingat kat ko balek??!! knape??!!! mood hepy aku hilang tros time 2. benciii!!

luckily,,moody aku xlame...pas dah borak2,,aku kembali cool..pnt jage gerai,,,ktorng dpt upah RM10 taw! hahaha!bebaloi2~ dr aku dok bilik xdpt pape,,at least ade bnda baru aku belaja and dpt upah!

pas2,,b4 balik bilik,,singgah gerai sblh beli rojak. balik bilik,,sume lepak. cam pnt sgt la kunun..wahahaha~~~

1 comment(s):

Anonymous said...

minah busnes-to-be!!
sape kah die mangkok itu??
adakah si jahanam Z??