Monday, August 11, 2008

perkara2 bosan!

byk sgt mende2 bosan y aku lalui mnggu ney.smpai aku rase bosan thp dewa!!
rase tetekan pon ade gak..cam2 rase ade. ditambah plak dgn virus flu yg aku jangkit dr sape tah,, maka bertambah complete lah rase bosan aku 2.
antara mende2 bosan y aku stresskan sgt:


1. ngadap esaimen building supervision yg tah pape.

2. kene bt slide presentation yg aku pon xphm ape aku bt.

3. bile ade makhluk soh aku edit report.

4. memikirkan esaimen TOS yg menyerabutkan lg otak aku.

5. bt lab report yg xkan berpenghujung.

6. test BS yg aku blom stdy lg + aku xde note die...sape nk tlng dwnloadkan?

7. dok dlm class BS ptg td selama 3 jam semata2 dengo presentation projek..

8. rase ngantok yg teramat diwaktu ptg.

9. mikirkan hati orng y aku kecewakan..(eceeh! ayaat~~) sorry,,aku xde niat nk kecikkn ati ko! sumpah!

10. mikir bile la aku nak balek umah jumpe family terchenta.




bile kah semua ini akan berakhir?? png3! aku maw tido!! adios!

0 comment(s):