Saturday, November 13, 2010

the final

esok aku balik. barang semua dah siap packing tinggal nak humban aje dalam kereta. perasaan sekarang memang campur aduk. suka ada,sedih ada, takut-takut pun ada sebab pikir result. mintak mintak lulus dengan cemerlang. amin.

last exam haritu paper Foundation Engineering. hujan lebat memang tak agak-agak. siap blackout sekejap. tapi bila habis je exam semua orang macam hooraayy dah habis belajar. padahal LI pun belum. grad apa tah lagi. hehe. happy sebab lepasni tak payah nak hadap exam lagi kot. kenapa tah bila nak exam je setan jadi gemok gedempol ek. dem u setan!


siapa sanggup pose gembira selepas exam? final year student!


bukan nak amek gambar apek handsome baju oren tu, tapi nak amek gambar aku, tapi jauh sangat so tak nampak.


serious aku tak konfiden nak duduk dalam bangunan kalau nama engineer dia nama budak2 ni. hahahaha!
aku tau nanti mesti rindu punya nak study sama-sama lagi kaan?


didoakan sukses semuanya.
amin.

5 comment(s):

jumapx said...

gilerr ayat last skali aku suka....hahaha ayat mengeji sgt...aku pun tak confident duk kat bangunan yg aku jd engineer nya..sbb tu LI aku amik company environment...he3

Yasmint said...
This comment has been removed by the author.
Yasmint said...

yang...dh pkai beg ek sem ni...
waaa...byk prubahan u i xd...
i-liner dh pkai...
uish...
ni dok umah ni lg cm2 u brubah ni...
mantap la u~

**coben** said...

good2...
semoga sume kawan2 aq sukses selalu.....
:)

jumain,jgn lupe aq.hehe

soella said...

jumain : haha. saje je tu. tp dah jadi engineer nnt jgn design main2 tau. =)

mint : hehe. i nk berubah menjadi lebih gadis.. aiceh! haha.

coben : thx coben. slamat hari raya! korban nnt hantar2 ar kat kmpung aku. =DD