Friday, October 30, 2009

lovely complex


ini tajuk cerita Jepun. oi, sejak bila aku layan Jepun pulak kan? ni anasir2 jahat dari adik aku lah ni. letak cerita Jepun la, Korea la dalam laptop aku. tapi cerita Jepun ni aku baru tengok. haha. sorry dida~

mula macam xbest ingatnya, sekali bukak2 intro dia pasal cinta seorang lelaki pendekrendah dan seorang perempuan tinggi yang direject.

lelaki rendah - kena reject dengan perempuan sebab perempuan rasa kelakar bila berjalan dengan lelaki yang rendah dari dia.

perempuan tinggi - kena reject sebab dia tinggi dan lelaki rasa dia akan nampak x cool bila jalan dengan perempuan tinggi.

ok, itu cerita cinta mereka dulu, cerita macam mana lelaki rendah dan perempuan tinggi jatuh cinta...em.. kalau nak taw cariklah cerita tu. tengok. haha. malas aku nak cerita. lagipun ni cerita lama. rasa dah ramai kot pernah tengok.

so macam biasa, highlight dalam cerita2 Korea Jepun ialah part2 comel yang x didapati dalam mana2 cerita bangsa lain. haha.
-part Otani dan Risa ber-bluetooth. comel itu segalanya.
-Otani dan Risa pergi funfair. aku pun nak jugak cermin mata beso tu~
-Risa buat banner "I LOVE MY SHORTY"
-Otani kiss Risa siap kena tinjit kaki. hahahaha. sweet laaah.


*tinggi ke, rendah ke, yang penting hati. as long as you leb me, then i leb u many more. =DDDD

0 comment(s):