Wednesday, December 31, 2008

al-fatihah..

lokasi : fakulti baru FKASA.
sedang ber huha-huha dgn mereka.

bunda calling

"mak uda meninggal.." yang lain, cuma esak dia yang aku dengar.

"innallillah..."

raya haji, mak uda sakit masuk hospital dekat 2,3 hari.. itu last aku jumpa dia..sakit biasa..cuma pitam aje..sebelum balik aku nak salam dia, tapi dia dah tidur. nak dikejut xsampai hati, sebab baru sangat lenanya..

balik terus..xsangka itu last peluang aku untuk salam dia..

nak menangis, depan orang..nak cakap, xreti nak mula... aku diamkan aje..

so,,kawan2,,sory ya.. td aku blur..especially masa korang bincang2 pasal jadual tu, aku xfokus langsung apa korang cakap...especially to mint,intan,fara,mas...soryla...byk kali kot td rasanya korang xplain kat aku...aku xpaham2...sory...


semoga rohnya dicucuri rahmat dan digolongkan dalam golongan orang-orang yang beriman...al-fatihah...

5 comment(s):

(¯`·.¤º°•O(CiNta VS BeNci)O•º¤.·´¯) said...

mudah2an su...
w'pn ko x dpt salam die buat kali terakhir,tp ko jgn sesekali lpekn die sepanjang mse dlm doa ko...
i'allah itu lebih bererti buat die...

soella said...

thx ya mint!

a.n.y.s.s said...

btol 2..moge die ditempatkan bsame para solehah yg len..

Othman Awang said...

sbr su ek..bykn doa utk roh mak uda ko..

nama saya syazana said...

mak uda ko y chantek tu ke??humm..