Monday, July 9, 2012

Diary #1

kalau diteruskan boleh tekanan perasaan.

sampai sekarang masih tanya diri sendiri apa yang diri sendiri nak. tapi diri sendiri macam tersepit dengan keadaan. banyak. fikir macam-macam. hujungnya diri sendiri pujuk diri sendiri supaya bertahan. kalau nak ikutkan, apa yang diri sendiri dah decide nak buat memang tak matang. tapiiiiiikkk, kalau tak buat boleh sampai peringkat tekanan perasaan acane?

*mengeluh berat*

bila tengok budak-budak main baling selipar dekat tengah-tengah orang sakit yang tunggu giliran nak diperiksa doktor dekat hospital....

*how I wish I could turn back time*

kenapa tah mesti nak annoying dengan kanak-kanak nakal padahal kita pun pernah nakal.

4 comment(s):

JacFarrah said...

pasal kerja ke?

Awan said...

makin besar makin byk beban , tggjwb, tekanan.

Yasmint said...

sabar sue,,, aku ada utk dgr cte ko...meh kongsi2 :)

soella said...

kerja, hidup, macam-macam lah. paling kuat puncanya kerja. hahaha. *picit kepala*