Tuesday, February 9, 2010

random 2

-ah, serious dah xsabar gila nak balik. macam aku pulak yang nak raya. tak-tak. aku xsabar nak jumpa itu perempuan2 gedik. woi, rindu kau orang!

-dida is on her way back to JB. apesal UUM cuti awal? ke budak ni ponteng? ni yang musykil ni.

-birthday boy yang sedang bercuti.

tang mana yang xcomel? habaq mai!

8 comment(s):

**coben** said...

alahhh..
aq pon comel gak.hahahhaaa
aq taw part mane yg x comel kat mamat nie

aisya suhaimi said...

tak sabar jugaaakkk lah!!! lame siot x jumpe kau.last jumpe raya thn lepas!weee.

soella said...

coben : part mana? kalau berani meh bagitaw aku...

chah : kemas umah cantik, tilam utk aku kasik empok2...aku smpai aje tros nak tido ok? hahaha. miss you tuh!

**coben** said...

nie aq nk habaq...
part yg die x comelnye..
cume,emm,cume ape ek....
ala,x jumpe la.aq pon ikot terpikat ngan die weh...mcm ne nie!!!

soella said...

see..see..aku yg pempuan ni lagi ar.. tgk die flawless...ngeh3..

**coben** said...

ape bende flawless?..
huhu...aq clueless weh tgk die.

soella said...

hahaha..terlalu perfect..aku taw nape ko clueless..sbb terlalu tensen nk crk bahan kutuk die..haha.

**coben** said...

waaaa....bijaknye..
eleh,aq x heran tu sume.
:P