Sunday, December 27, 2009

Magic Tune 2

esok balik pahang semula. student life macam biasa semula. itu hari lepas amek result adik, yang obviousnya aku yang berdebar macam aku yang duduk periksa padahal adik rilex gila. (siap bangun lambat lagi budak ni) *anyway tahniah besar untuk adik* terus berpoya2 ke City Square dengan budak2 gedik. ceroboh SIGS sekejap curik2 amek gambar tapi sampai hari ni Fara xupload lagi gambar2 tu. hesh nak kena si fara ni taw!

seminggu ni 2 kali aku tengok wayang. haa,amek kau.
New Moon ok2 saje. best sebab Jacob tu handsome rupanya. tu aje. adik aku membebel sampai hari ni sebab xpuas hati dia xdapat tengok Princess Frog.
and Sherlock Holmes ok best. kalau x mati aku kena fire dengan Dila yang nak sangat tengok Princess Frog.

aku akan merindui rumah, katil, tv, bantal busuk blablabla.........

0 comment(s):