Thursday, June 7, 2012

11052012 Family short trip

another short trip. this time everybody's in! sebenarnya kita planned nak melawat Dida nun di ceruk UUM sana. lepastu dah alang-alang sampai ke Kedah kita singgah Langkawi. untuk diri sendiri yang tak pernah sampai Langkawi kita memang no idea apa yang best dekat sana. and holiday ni pun memang last minute punya. bayangkan hari Ahad cadangan ni cuma Mama sebut-sebut aje. tiba-tiba Isnin petang balik kerja, semua orang cakap yeay nak pergi Langkawi. kebetulan minggu tu aku busy ya rabbi kejar deadline submission. tapi cuti punya pasal.


kita semua enjoy.


  



tapi yang paling enjoy Mama sebenarnya. shopping pinggan mangkuk. yang tak bestnya kitaorang yang kena bawak pinggan-pinggan mangkuk tu semua -___-"

Mama pakai poplook okay. haha.


Tuesday, June 5, 2012

Nabila's E-Day 290412





not much photos. pasal Suhaila busy pergi makan awal. but me love the pelamin. sweet and simple. so Nabila's style ;)

short update

phew. rinduuu blogging. tapi kasi tau sikit celah mana nak blogging. dah dekat 2 bulan berturut ada aje program/holiday/event on weekend.

so let's start from majlis bertunang Nabila (end of April) yang tertangguh updatenya dan diikuti minggu-minggu seterusnya.Insyaallah update akan naik secara perlahan-lahan. bunyinya macam pelik sebab dah lama tak buat karangan.

Wednesday, May 2, 2012

terlebih word on Wednesday

dah lama sangat tak bukak blog sampai tiba-tiba apakah? kenapa tak tau kat mana button create post?

actually dah banyak kali sign in, nak start taip tapi...
1. tiba-tiba mama panggil.
2. tiba-tiba adik nak pinjam laptop nak isi UPU katanya padahal main game.
3. tiba-tiba penat gila nak online.
4. tiba-tiba macam rasa tak cool upload gambar dekat blog sebab eh hello, instagram kan ada.
5. tiba-tiba tak tau nak taip apa sebab semua benda dah bebel dekat twitter.
6. tiba-tiba internet lembap mengalahkan anjing India depan rumah aku yang kerjanya menyalak aje tapi masa orang pecah rumah tuan dia, dia tak menyalak.baik jadik kucing aje #emo

basically, kerja aku pergi kerja, balik kerja lepastu malam pun jarang online sebab otak dah tepu baik tengok tv aje. lepastu weekend kalau tak tengok tv, keluar jalan-jalan kadang-kadang tak tau nak pergi mana cuma bawak kereta habiskan minyak. lepastu isi minyak. isi minyak pun kadang-kadang sama macam feel bershopping.

sekian.

fakta diri sendiri
makan roti kena lipat tiga. lipat dua tak best.

Friday, March 23, 2012

sistah

adik aku dia ada cita-cita nak ada blog.

nak tulis blog.

tapi......

dia nak share blog dengan aku?!

lama lah pikir. boleh ke tak. tapi kadang-kadang aku rasa ok jugak. cerita orang umur 20-an dengan budak lepas sekolah. macam tak in gitu. tapi macam cool pulak kadang-kadang.

so lepas ni kalau naik update pasal SPM,PLKN,UPU tolonglah buat-buat tak paham.

final decision belum buat lagi -___-

Sunday, March 18, 2012

nak update.

tapi tak tau nak share apa.

sebab aku rasa life aku best gila.

HAHAHAHAHAHA.